Jun 16, 2010

minat minat budak ;


Uish3, tanya la mana mana budak, sape je yang tak kenal mamat di atas. Budak sekarang ni ramai pulak yang minat actors.

Lagi-lagi yang daripada movie Twilight; Robert Pattison, Taylor Lautner, Kristen Stewart dan bagainya. Part 6pack je kan yang korang suka, sampai bunyi "wahhh!!" satu cinema boleh dengar. Yang laki pon ikut sekali wahhh!!

Kadang aku pon naik heran, kat mana aku pegi pon ade cerita pasal diorang. Sampai aku pon gelak terkedek kedek tengok diorang angau. Gelak dalam hati je la, kalau tak karang kene maki hamun kang.

Sekarang ni aku pulak yang kene,first time kot aku angau. tu la gelakkan orang lagi, kan sendiri da terkena Ye, gelak la puas-puas. HAHAHA. tak kesah pon. siapa mamat ni? ade ar, tu korang kene teka sendiri :D


clue : langsung takde kaitan dengan Twilight saga.

0 batu:

 
by aliaaamk.blogspot.com