Dec 2, 2009

c'mon, give la respect sikit .



maybe ada diantara korang tertanya-tanya apsal la alia buat blog baru ni ? lagi burok ada la. blog lama lagi cantik and COLOURFUL .

true blog lama lagi cantek kan ? but entah bila da ramai sangat yang tahu pasal personal life kita then bila dorang da mula start judge kan tentang rupa blog kita and macam mana kita express kan hasil kita melalui blog , okey tu da lebiyh skit. kalau judgement yang elok bagos la . yang buruk pon aku tak kesah , pasal maybe kita boleyh ubah sana sini sikit kan tapi kalau personally memang saja nak kutuk tu , haish , tu da lebih da tu. memang jenis yang suka mintak kaki tu .



pasal hasil blog setiap sorang , and kadang kala bagi mereka yang suka buat blog diorang cantek-cantek and itu la cara mereka meluahkan hasil kreativiti mereka. and kita patut respek mereka, kerana itu la cara mereka meluahkan diri mereka. cuba kalau korang buat kek penat-penat , dengan mengharapkan bila parents , bf atau rakan-rakan makan . and tiba-tiba ada yang sebut "EEEEEE" . tak sediyh ke kalau macam tuh ? da la kita buat penat-penatkan .

kesimpulannya , respek la blog orang and kalau boleyh cuba la sedaya upaya untuk tak mencuri atau copyandpaste hasil kreativiti mereka. kerena itu property mereka and sapa kita nak judge lebiyh-lebiyh rite ?

3 batu:

Ruhil Rosley said...

yeah good for you.
don't judge a book by its cover.
suka sama ini idea.
lg pun kak ruhil pun x ske sgt buat kreatif2 sbb org tak appreciate pun.
")

Sayang Amirah said...

ye betol copycat dilarang

. alia . said...

glad somebody appreciates this :)

 
by aliaaamk.blogspot.com